Často kladené dotazy

Koupím u Vás zboží o němž píšete?

Ne, my zboží neprodáváme, pouze přinášíme informace o novinkách jež se objevují jak na domácím, tak zahraničních trzích. U zboží, které je již v prodeji budete po stisku tlačítka „Koupit" přesměrováni na prodejce, který zboží nabízí a můžete využít možnosti jej u něho zakoupit.

 



Jak je možné, že je na na stránkách uvedena jiná cena než v eshopu?

Ceny v článcích odpovídají pouze v době schválení. Pokud tedy např. eshop změní za měsíc svou cenovou politiku (ať již cenu sníží či zdraží), cena na stránkách se zde nemění a zůstává stále stejná jako v době schválení článku. V systému jsou již tisíce článků, není v našich silách každý den kontrolovat zda jeden ze stovek eshopů neupravoval cenu.

 



Jak často se na Vašem webu objevují novinky?

Velmi záleží na celé řadě faktorů, ale obecně platí, že updatujeme minimálně dvakrát až pětkrát denně.

 


 

O jakých výrobcích a službách se u Vás mohu dočíst?

Přinášíme informace a novinky o zajímavých výrobcích a službách ze všech oblastí lidského života. Pokud Vám nějaká novinka u nás chybí, napište nám, třeba zařadíme reportáž i o předmětu Vašeho doporučení.

 


 

Zakoupil(a) jsem zboží tak, že jsem klikla na tlačítko „Koupit" na Vašich stránkách a chci zboží reklamovat. Kam se mám obrátit?

Naše společnost není prodejcem zboží, reklamaci musíte adresovat dodavateli, který je uveden na záručním listu a / či dokladu o koupi u zboží, které jste zakoupil(a).

 


 

Produkt, který si chci zakoupit je na stránkách amerického obchodu. Nevím jak postupovat. Poradíte mi?

Každý obchod vyžaduje trošku něco jiného, ale obecně se dá říci:

Pokud eshop posílá do České republiky / EU:

- Zda eshop posílá do EU je uvedeno v "Shipping policy" či "International Shipping"

- K nákupu budete potřebovat embosovanou platební kartu (drtivá většina platebních karet - informujte se u své banky)

- US eshopy zpravidla vyžadují k číslu karty napsat i adresu k níž je karta vydaná (pro ověření), dále pak vlastní dodací adresu

- Těsně před ukončením objednávky jsem informování o celkové sumě (někdy jsou ceny na webu uvedeny bez tzv. "sales tax") a poštovném

Pokud eshop neposílá do České republiky / EU:

- oproti výše uvedenému je třeba zřídit si službu pro přeposílání, kde získáte virtuální adresu v USA, kterou pak budete uvádět při nákupuju jako svou dodací (vč. identifikačního čísla, které dostanete při registraci)

- jakmile pak zásilka přijde na Vaši virtální adresu budete informováni e-mailem a následně si můžete nastavit způsob odeslání (zda co nejdříve, či co nejlevněji apod.)

- máme vlastní zkušenost s přeposílací firmou Shipito , kterou Vám můžeme jen doporučit (rozhraní i emailová podpora je v češtině)

- zřízení takového účtu je velmi jednoduché a podobá se i nákupům v USA, tedy si můžete vyzkoušet placení platební kartou na českém rozhraní při "nabíjení" účtu pro přeposílání.

Pokud eshop neposílá do České republiky / EU a současně neakceptuje platební karty vydané mimo USA:

- přeposílací služby počítají i s tímto a řeší to produktem "asistovaný nákup", kde zboží zaplatí za Vás jejich platební kartou / viz. podmínky jednotlivých služeb - před asistovaným nákupem musíte ke společnosti kartou převést dostatečnou částku pokrývající realizaci nákupu.

- je to velmi jednoduché ... opět doporučujeme z vlastní zkušenosti ověřenou firmu  Shipito

 

 

Existuje podobný web zaměřený na ženy?

Ano, navštivte www.vivamoda.cz

 

 

Mám zájem o spolupráci s Vámi. Je to možné?

Ano, základní formy spolupráce jsou popsány v sekcích  Máte zájem o spolupráci? Máte zájem o inzerci? Pokud v nich nenajdete odpověď na to jak postupovat kontaktujte nás na marketing@openport.cz .

 

 


 

Máte dotaz na který jste zde nenašli odpověď?

Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře či e-mailů uvedených v kontaktech. Děkujeme.